طراحی اولین کاتالوگ

در طراحی کاتالوگ از محصولات متنوع و طراح های گوناگون استفاده می شود و هیچ قانون سخت و تعریف شده ای برای نحوه اطمینان از تاثیرگذاری واقعی آن بر روی مصرف کنندگان وجود ندارد. با این حال برخی اصول کلی در طراحی اولین کاتالوگ منحصر به فرد و برجسته در میان دیگر کاتالوگ ها وجود دارد که بایستی رعایت شود.

طراحی اولین کاتالوگ

نتایج فروش در طراحی اولین کاتالوگ

طراحی اولین کاتالوگ بعنوان اولین شماره از نشریه کاتالوگ شما اهمیت زیادی دارد نه بخاطر اینکه یک محصول افتتاحیه است، بلکه می تواند به شکل دادن و تعیین آینده شما به عنوان یک شرکت کمک زیادی کند. سوای از طراحی کاتالوگ در  صورتی که کسب و کار شما ازز طریق دیگر رسانه ها در فروش حضور پابرجا دارد، ارائه آیتم هایی که سود بیشتری در طول زمان برای شما ایجاد کرده و اهمیت زیادیی دارند، توصیه می شود. همچنین می توانید با تجزیه و تحلیل عمیق از نتایج فروش در طراحی اولین کاتالوگ، محصولاتی که در آینده ارائه خواهید کرد و میزان فضای مورد نیاز بهترین محصولات خود را که فروش خوبی دارند را تعیین کنید.

چگونه اولین کاتالوگ خود را طراحی کنیم؟

برای یافتن جواب سوال چگونه اولین کاتالوگ خود را طراحی کنیم به نکات زیر دقت نمایید:
• طراحی در جهت ذهنیت مخاطبان.
هنگام طراحی اولین کاتالوگ خود، همواره بازار هدف خود را در ذهن داشته باشید و طبق نیاز مخاطبان خود طراحی کنید.
• محصول را نقطه عطف و توجه قرار دهید.
عکس محصولات مهم و عالی به احتمال زیاد موجب بهبود آمار فروش خواهد شد. در نظر گرفتن ارزش سود هر یک از این محصولات و تنظیم اندازه عکس آن ها بر این اساس، به جای نمایش محصولات در گروه ها و دسته های بزرگ موجب موفقیت شما خواهد شد. توصیه می شود این محصولات را به صورت مجزا و یا در یک مجموعه کوچک به نمایش بگذارید.
• کیفیت، کیفیت، کیفیت
در طراحی کاتالوگ تصاویر حرفه ای ارزش هزینه کردن را دارند چرا که هر بار موجب انتقال حس و ادراک صحیح از شرکت شما به مشتریان و مخاطبان خواهند شد و تمرین خوبی برای سرمایه گذاری جهت ایجاد تصاویر بی عیب و نقص می باشد.
• دقت در نحوه قرار دادن محصولات
مردم به طور معمول کاتالوگ ها را ورق می زنند، به سمت راست بالا نگاه می کنند و سپس سمت دیگر را می نگرند و در صورتی که یک نقطه از علاقه خود را کشف نکنند دوباره ورق می زنند. تصاویر اقلام مهم شما در صورتی که در گوشه راست بالای صفحه قرار گیرند، می توانند برای فروش بسیار سودمند باشد.
• ایجاد لوگو (آرم) نام تجاری
مشتریان وفادار هنگامی که یکی از کاتالوگ های شما را باز می کنند، بایستی بدانند که انتظار دیدن چه چیزی در آن ها می رود. شما نیاز به تصمیم گیری در مورد تم ها، طراحی لوگو (آرم) تجاری و طرح بندی در طراحی کاتالوگ خود برای حفظ  مشتریان و بازگشت دوباره وو دوباره آن ها در طول زمان دارید.

منبع: طراحی اولین کاتالوگ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *