پنج اشتباه اصلی در اجرای پیامک تبلیغاتی

پنج اشتباه اصلی در اجرای پیامک تبلیغاتی

شاید در دید اول اجرای پیامک تبلیغاتی کار بسیار راحت و آسانی جلوه کند، که هر کسی توان انجام آن را دارد. اما در واقع این طور نیست و برای اجرای پیامک تبلیغاتی باید به شیوه ای درست و منطقی آن را انجام داد و از تجربه دیگر افراد در این زمینه استفاده نمود. یکی از موارد دانستن اشتباهات رایجی است که اکثر افراد در اجرای پیامک تبلیغاتی خود با آن مواجه هستند، از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– بیشترین اشتباه در زمان ارسال پیامک رخ می دهد. برای اثر گذاری بیشتر پیامک تبلیغاتی باید زمانی پیام به افراد ارسال شود، که آن ها در حال استراحت نباشد. حدود ساعت 12 تا 14 و 21 شب به بعد پیامک تبلیغاتی اثر گذاری نداشته و به دست فراموشی سپرده می شود و حتی در بعضی مواقع انزجار نیز ایجاد می کند، زیرا در این ساعت ها افراد در حال استراحت می باشند. روز های شنبه تا چهارشنبه روزهای مناسب اجرای پیامک تبلیغاتی است.
– نوشتن شماره موبایل در متن پیامک تبلیغاتی نیز جز یکی دیگر از اشتباهات در ارسال پیامک تبلیغاتی می باشد. نوشتن شماره موبایل در متن پیامک میزان اعتبار و بازدهی پیامک تبلیغاتی شما را تا حدود 70درصد پایین می آورد. روش های دیگری مانند قرار دادن آدرس وب سایت، ایمیل و یا شماره ثابت بر برقراری تماس مخاطب با شما موثر تر است.
– گزارش گیری پس از ارسال پیامک تبلیغاتی به شکل انبوه از جمله مواردی است که بسیاری از افراد آن را نادیده می گیرند. ولی چناچه بتوانید ریز گزارش ارسال را بدست آورید امکان تماس تلفنی با تک تک شماره ها را در اختیار خواهید داشت و هم چنین می توانید آمارگیری خوبی در این زمینه داشته باشید.
– عدم تهیه پنل اس ام اس اختصاصی جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و استفاده از روش پیامک تبلیغاتی تنها برای یک یا دوبار جهت آزمایش این کار جز اشتباهات دیگری است که افراد مرتکب می شوند باید دانست این روش ها هیچ گونه بازدهی نداشته و تنها نام شما را خدشه دار می کند.
– استفاده از متن بلند در پیامک تبلیغاتی نیز از جمله اشتباهاتی است که اکثر افراد مرتکب می شوند باید بدانید که رساندن معنا در کوتاه ترین جملات ومتن تاثیرگذاری بیشتری نسبت به متن بلند و طولانی دارد و اکثر افراد با ذهنیت این که هر چه توضیح بیشتر بدهند مفهوم را بهتر می توانند برسانند این اشتباه را در متن پیامک تبلیغاتی خود می کنند.
مشاوره در اجرای پیامک تبلیغاتی
مشاوره در اجرای پیامک تبلیغاتی بهترین راه قبل از اجرایی کردن آن می باشد. چناچه بار اول است که اقدام به کار تبلیغاتی به روش پیامک را می نمایید به شما توصیه می گردد با مشاوره از کارشناسان و متخصصان این بخش تمام نتایج را پیش بینی کرده و انتظارات خود را از این کار برآورد نمایید.

منبع: پنج اشتباه اصلی در اجرای پیامک تبلیغاتی

پنل اس  ام اس     سامانه پیامک    پنل پیامک    پیامک تبلیغاتی  پنل اس ام اس رایگان    سامانه ارسال پیامک

ارسال اس ام اس رایگان     رایگان اس ام اس     اس ام اس انبوه    پیامک انبوه     سامانه ارسال پیام کوتاه

ارسال پیامک     پنل sms       سامانه ارسال پیامک انبوه        ارسال اس ام اس         مرکز تلفن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *