دو واژه بازاریابی محتوا و سئو سایت در ابتدا شاید به معنای دو مفهوم جدا باشد ولی باید بدانید این دو واژه با یکدیگر تضاد نداشته بلکه در یک بخش و یک راستا می باشند. این دو واژه در واقع مکمل یکدیگر جهت یک بازاریابی قوی می باشند در واقع با یک بازاریابی محتوای قوی دسترسی به سئو قوی را امکان پذیر کرده ایم. زمانی که فردی جهت بدست آوردن بازاریابی محتوا قدرتمند مطلبی در سایت ایجاد و نشر می دهد چناچه اهمیتی به افزایش سئو محتوا ندهد موفق نمی گردد.
بنابراین نباید مفهوم و مقایسه ای جهت دو واژه بازاریابی محتوا و سئو سایت قرار داده شود زیرا این دو بهش همان طوری که عنوان شد بخش تکمیل کننده یکدیگر هستند. برای بدست آوردن موفقیت و تضمین نمودن کسب درآمد اینترنتی باید برنامه ریزی جامعی برای هم راستا کردن این دو بخش یعنی بازاریابی محتو و سئو سایت برداشت.

تعریف تفاوت بازاریابی محتوا با سئوسایت

بازاریابی محتوا : بازاریابی محتوا به ایجاد و تولید محتوا به شکل متمرکز و با کیفیت و قوی می پردازد. به این شکل که محتوای مورد نظر با توجه به تمرکز پیدا کردن بر روی یک محصول و یا در نظر داشتن هدفی واحد ایجاد می شود. جهت یک برنامه قوی برای تولید و بازاریابی محتوا باید روش های تولید و ایجاد متن در راستای درخواست کاربران مورد نظر با تمرکز بیشتر بر روی مراحل خرید برنامه ریزی گردد.
سئو سایت : سئو در زبان انگلیسی به معنای بهینه سازی موتور جست و جو می باشد و با کلمه مخفف (search engine optimization) نشان داده می شود. همه وب سایت ها برای قرار گیری در اولین صفحه و رتبه یک موتورهای جستجو به خصوص موتور جستجوگر گوگل تلاش زیادی می کنند و در واقع رقابت بر سر این قضیه وجود دارد که با انجام فن درست و اصولی سئو سایت، وب سایت ها می توانند در جایگاه بهتری در لیست قرار بگیرند به تعبیر دیگر رعایت سئو سایت باعث حضور بهتر وب سایت در اینترنت شده و به شکل برجسته ای سایت شما را معرفی می کند. چناچه سایت شما دارای مکان مناسبی در موتور جستجو قرار داشته باشد ایجاد ترافیک بیشتری به سمت سایت شما وارد شده و نتیجه دلخواه ایجاد می گردد.

منبع: تفاوت بازاریابی محتوا با سئو سایت چیست؟

خدمات سئو

سئو سایت

سئو

بهینه سازی سایت

برچسب های سئو و بهینه سازی سایت

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *