4 اصل مهم در تدوین پیامک تبلیغاتی

4 اصل مهم درتدوین پیامک تبلیغاتی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که تمام توان خود را برای تبلیغ گذاشته اید ولی نتیجه ای که مورد انتظار است را دریافت نکرده اید. اما واقعا علت چیست؟ باید دنبال دلایل و علل این موضوع بود، شاید یکی از دلایل روش تبلیغاتی است که انتخاب کردیده و نامتناسب بودن آن نسبت به هدف شماست و یا ابزار نامناسبی است که برای این منظور انتخاب کرده اید و یا عدم آگاهی بر مسئله روانشناسی تبلیغات و… است.

یکی از بهترین ابزار برای تبلیغات که با کمترین هزینه بیشترین کارایی را دارد روش پیامک تبلیغاتی و بهره گیری از پنل اس ام اس جهت این کار است. اما تنها با خرید پنل اس ام اس نمی توان انتظار داشت که شما پیروز میدان باشید بلکه مهم ترین بخش نحوه نگارش و تدوین پیامک تبلیغاتی شماست. تدوین پیامک تبلیغاتی بسته به نوع هدفی که دارید تفاوت پیدا می کند اما 4 اصل مهم در تدوین پیامک تبلیغاتی وجود دارد که شامل بخش های زیر است :
1- ایجاد تیتر جذاب با تعداد کاراکتر کوتاه و مناسب. امروزه پیامک تبلیغاتی زیادی از سوی اشخاص، شرکت ها، موسسات مختلف و… به افراد ارسال می شود بنابراین باید به شکل رقابتی به این بخش نگاه کرد و بهترین و جذاب ترین تیتر را برای متن پیامک تبلیغاتی محصولات و خدمات خود انتخاب کنید تا در دید اول خواننده به آن جذب شود و دنباله پیام و پیغام اصلی را بخواند.
2- متن پر محتوا و مناسب. اصولا متن پیامک کوتاه بوده و از تعداد کاراکتر محدودی برخوردار است. چناچه شما متن زیادی را برای پیامک تبلیغاتی خود انتخاب کرده باشید تا منظور خود را برسانید قاعدتا پیامک به صورت چند قسمت ارسال شده و شاید بعضی بخش های آن به درستی ارسال نگردد و بخش بعدی این که افراد دیگر زمان کافی برای خواندن متن های بلند نمی گذارند و به احتمال زیاد متن شما را تا آخر نخوانده و رها خواهند کرد. بنابراین سعی کنید پیامک تبلیغاتی خود را در تعداد جملات کوتاه، پرمحتوا و مناسب تنظیم نمایید.
3- رعایت نکات نگارشی و دستوری در متن پیامک. یکی از بخش های مهم در تدوین پیامک تبلیغاتی رعایت نکات دستوری و نگارشی می باشد باید به نحوی پیامک خود را تنظیم کنید که هیچ گونه غلط املایی نداشته باشد و ساختار و قواعد دستور زبان فارسی در آن رعایت شده باشد. زیرا هر اشتباهی ممکن است مخاطب شما را گمراه کرده و یا پیام شما از نظر او به دلیل داشتن اشتباهات فراوان رد شود.
4- آدرس دهی در آخر پیامک. یکی از قسمت های مهم در پیامک تبلیغاتی آدرس دهی می باشد. شماره تماس، آدرس ایمیل، آدرس سایت، آدرس مکان مورد نظر( در صورت لزوم) باید در قسمت آخرپیامک تبلیغاتی قرار گیرد.

    تدوین پیامک تبلیغاتی و ترفندهای روانشناسی فروش

از جمله مباحث مهم در تدوین پیامک تبلیغاتی سبک نوشتار و نوع روانشناسی فروش می باشد. این که مشتریان و مخاطبان خود را تفکیک کرده و بسته به رده سنی، تحصیلات، شغل و مسائل مرتبط دیگر پیامک مورد نظر را برای آن ها تنظیم نمود. برای مثال در نظر بگیرید برای تمامی افراد و به شکل عام پیامک تبلیغاتی خرید محصولات و قطعات ماشین های سنگین را انجام دهید با این روش نه تنها شما هزینه زیادی را متحمل شده اید نتیجه مورد دلخواه را دریافت نخواهید کرد و از ارزش پیامک تبلیغاتی خود کاسته اید.

منبع : 4 اصل مهم در تدوین پیامک تبلیغاتی

پنل اس  ام اس     سامانه پیامک    پنل پیامک    پیامک تبلیغاتی  پنل اس ام اس رایگان    سامانه ارسال پیامک

ارسال اس ام اس رایگان     رایگان اس ام اس     اس ام اس انبوه    پیامک انبوه     سامانه ارسال پیام کوتاه

ارسال پیامک     پنل sms       سامانه ارسال پیامک انبوه        ارسال اس ام اس         مرکز تلفن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *